czwartek, 25 grudnia 2014

LBA TAG


Zostałam nominowana do LBA TAG przez Magdę B - blog: razemzksiazka.
 Serdecznie dziękuję.

1. Ile książek posiadasz w swojej biblioteczce?
Liczba książek, które posiadam może nie jest imponująca, ale za to tematyka bardzo różnorodna. Często korzystam z bibliotek oraz wspomagam się zbiorami znajomych.
2. Czy słuchasz audiobooków?
Jestem zwolennikiem książki tradycyjnej. Lubię czuć zapach książki. Czytając skupiam się na treści oraz wczuwam w rolę bohaterów. Głos lektora działa na mnie rozpraszająco.
3. Jaki jest twój ulubiony cytat?
(...) od tego czasu książki były jej ucieczką, paszportem w podróży do innych krain, jedyną okazją, aby wyjść choć na chwilę z nieciekawej przeciętności, w jaką wepchnęło ją życie. (...)

 Ponieważ cię kocham Guillaume Musso
4. Czy twoi znajomi też czytają? Czy może jesteś jedyna z swojego otoczenia?
Jak wspominałam wcześniej zdarza mi się pożyczać książki od znajomych, więc tak - czytają. Oprócz tego swoim entuzjazmem udało mi się zarazić jeszcze kilka osób. Czytajcie książki - to naprawdę fajna sprawa.
5. Czy czytając słuchasz muzyki, oglądasz tv itp.

W jednym z moich postów, napisałam że lubię słuchać muzyki podczas czytania, więc odpowiedź brzmi tak. Musi to być jednak muzyka subtelna, która potęguje doznania spowodowane czytaniem. Np: "Slipping Awey" Jacob Miller.
6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku do czytania książek?
Lubię jesień, ponieważ jest w niej coś romantycznego oraz napawa nostalgią. Taki nastrój potęguje we mnie chęć czytania. Chociaż w gruncie rzeczy, każda pora roku jest dobra.
7. Czy lektury szkolne mają sens? Jakie jest twoje odniesienie do nich?
Oczywiście, że mają sens. Bo jak czytanie książek mogłoby być go pozbawione. Książki uczą, wzbogacają wyobraźnie i pozwalają na poznanie, tego co nam obce. Złe jest jedynie podejście nauczycieli. Przez co lektury, stają się znienawidzone przez uczniów.
8. Ile jesteś w stanie wydać miesięcznie na książki lub inne hobby czy zainteresowania?
Nie mam określonego budżetu miesięcznego na książki.
9. Czy korzystasz z portali społecznościowych?
Tak.
10. Czy czytałaś "Romeo i Julię"? Jeśli tak, co sądzisz o tym dramacie?
Czytałam, było to bardzo dawno temu. Co można sądzić o najpiękniejszej historii miłosnej? Że jest warta przeczytania pomimo trudnego języka.
11. Książka lub seria, która według ciebie zasługuje na swoją popularność?
Jest wiele książek popularnych, które nie zasługują na nią, oraz wiele które powinny być popularna a nie są. Moje ulubione: "Miłość przez małe m" - Francesca Miralles oraz "Wchodzisz do gry" - Milena Wybraniec. Polecam gorąco.

Blogi, które nominuję ja, to:
1. Potwory i spółmka: mobscene69.blogspot.com
2. Beata Szy: beata-szy.blogspot.com
3. Paulinka K: recenzjemystic.blogspot.com
4. Agnieszka Dorsz: figlarneczytanie.blogspot.com
5. Joanna Przybylska - Niedopisanie: niedopisanie.blogspot.com
6. Dominik Łuszczyński: sniacy-za-dnia.blogspot.com
7. Artur G. Kamiński: koominek.blogspot.com
8. Weronika Jurkiewicz: moj-cyferblat.blogspot.com
9. Agata Olejnik: ksiazkisaniebezpieczne.blogspot.co.uk
10. Anna P: anikateraa.blogspot.com
11. Monika dz: dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje pytania:
1. Jak spędzasz wolny czas?
2. Dlaczego czytasz książki?
3. Wolisz książkę czy jej ekranizację?
4. Co najlepiej wyraża ciebie?
5. Jaki gatunek literacki jest najbliższy twemu sercu?
6. Co według ciebie charakteryzuję dobrą książkę?
7. Czy okładka książki ma znaczenie?
8. Jaka książka według ciebie byłaby fajną ekranizacją?
9. Czy posiadasz cytat, który ma dla ciebie duże znaczenie? Jeżeli tak, to jakie?
10. Jaką książkę wybrałabyś bądź wybrałbyś na prezent dla bliskiej osoby?
11. Czym jest dla ciebie magia świąt bożonarodzeniowych?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz