wtorek, 21 kwietnia 2015

Facet na telefon 2


Znalezione obrazy dla zapytania facet na telefon 2

Facet na telefon 2 
A.J. Gabryel
  "Budzę się, przytomnieję, odzyskuję siebie, jestem tym, kim byłem przedtem i kim będę zawsze."
  Facet na telefon 2, to oprócz opisanych relacji z klientkami również chwilowe zwątpienie w to co robi bohater. Obserwujemy zmianę w sylwetce mężczyzny. Zastanawia on się nad sensem swojego "zawodu".
  Książkę zaczyna trudny moment w życiu Adama. Momentem tym, jak się okazuje zwrotnym w jego życiu, jest śmierć jednej z klientek. Kobieta zostawia list, w którym pisze, żeby mężczyzna zawalczył o swoje szczęście. Sprawia, to że zaczyna on się zastanawiać nad tym co robi i czy nadal daje mu to satysfakcję. Zaczyna poszukiwania swojej drogi. Owocuje to chwilami refleksji i spontaniczności zarazem. Pod wpływem spotkania z dawną klientką coś się w nim rodzi, tylko czy jedna kobieta dla Adama będzie wystarczającym źródłem spełnienia? Zachęcam do lektury.
  Druga część Faceta na telefon, to barwny opis relacji damsko - męskiej, w którym obserwujemy zachowania jakie pobudza w człowieku namiętność, ryzyko, tajemniczość, seks. Znajdziemy tutaj szereg refleksji głównego bohatera, oraz opisy, które umożliwią lepsze jego poznanie.
  Czy druga część Faceta na telefon jest godna poznania? Z całą pewnością tak, ponieważ uchyla rąbka tajemnicy w postaci Adama. Czy pozwala go nam lepiej poznać? I tak, i nie. Czy mi się podobała? Zdecydowanie bardziej do gustu przypadła mi część pierwsza. Chociaż nie można odmówić tej książce, lekkości z jaką ją się czyta.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz