piątek, 21 listopada 2014

Jesteś cudem

        Zdaje się, że nie masz w tym wielkiej wprawy.
                                                     Ja w twoim wieku zawsze ćwiczyłam
                                                     to przez pół godziny dziennie.
                                                     Nieraz jeszcze przed śniadaniem dochodziłam
                                                     do sześciu niemożliwości, w które 
                                                     udawało mi się uwierzyć.
                                                         fragment książki Alicja w krainie czarów
                                                         Lewis Carrol

  Jesteś cudem, Reginy Brett - to zbiór krótkich felietonów, opowiadających o życiu. Każda opowieść to odrębna historia, która tak jak bajka ma swój morał i przesłanie. Felietony można odebrać jako lekcje, które mają nas nauczyć jak uczynić niemożliwe - możliwym.


  Jesteś cudem, to zdecydowanie książka niosąca przesłanie. Nie znajdziemy w niej wartkiej akcji czy burzliwego romansu. Znajdziemy za to rady jak szukać szczęścia w życiu i czym w ogóle jest szczęście. Autorka po przez swoje felietony, daje czytelnikowi szereg rad. Każdy znajdzie zapewne jakąś dla siebie. Moją ulubioną jest rada jak walczyć z wszech obecnym stresem. Jest to metoda ucząca oddechu, który ma pomóc się uspokoić.
  Bierz sześć oddechów na minutę.  Jestem kiepska z oddychania. Doktor  McKee poradził, żeby brać sześć oddechów na minutę. Przez pięć sekund wdychaj powietrze, a potem przez pięć sekund je wydychaj. Spróbuj. Niesamowite doznanie.

  Książkę Jesteś cudem polecam każdemu, kto potrzebuje pozytywnego kopa. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz