poniedziałek, 2 marca 2015

Obietnice po zmierzchu


 



Obietnice po zmierzchu - Sadie Matthews

  "Obietnice po zmierzchu" to kontynuacja opowieści o Beth i Dominicu. Po burzliwym rozstaniu bohaterów, oboje rzucają się w wir pracy. Dominic odchodzi z firmy Andrieja Dubrowskiego i postanawia zacząć działalność na własną rękę. Beth natomiast na odwrót podejmuje współpracę z Rosjaninem, co nie pomaga w naprawie relacji pomiędzy kochankami. Praca kobiety dla oligarchy przybiera bardzo specyficzny charakter, co sprawia, że przyszłość jej oraz jej najbliższych zależy od niej. Właściwie od tego, w jakich relacjach będzie z Andriejem, który cały czas próbuje kobietę przekonać do tego, że jest dla niej najlepszym rozwiązaniem i że nim właśnie czeka ją świetlana przyszłość oraz zaznanie prawdziwej rozkoszy. Próbuje ja uwieźć drogimi prezentami i szantażem. Czy uda mu się przekonać Beth do siebie? Czy kobieta będzie potrafiła zapomnieć o Dominicu i żyć bez niego dla jego bezpieczeństwa? Sprawdźcie sami,
zachęcam do lektury.
  "Obietnice po zmierzchu", czyta się łatwo i lekko, tak jak dwie pierwsze części. Książka napisana jest bardzo przyjemnym językiem, który nie męczy. Autorka w tej części nie wątpliwie puściła wodze wyobraźni i dodała wątek sensacyjny, który część polubi a część uzna za niepotrzebne przeciąganie sagi. Ja nie mogłam się doczekać, kiedy zacznę czytać, ponieważ druga część, czyli "Sekrety po zmierzchu" podobała mi się bardzo. Ta niestety trochę mniej, jest dla mnie aż za bardzo przerysowana. Nowa pozycja Dominica też do końca do mnie nie przemawia. Wolałam jego postać bardziej tajemniczą, w tej odsłania praktycznie wszystkie karty. Ale zależy, co kto lubi. Ogólnie zachęcam do przeczytania wszystkich, tych którzy już zaczęli swoją przygodę z Beth i Dominic-iem.

Sekrety po zmierzchu.

Namietnosc po zmierzchu. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz